24.11.2015
Utstiller: Fjøs -Total | Stand nr: A01-11

SAC’s nye management system MDS UNITRACK overvåger hvert enkelt dyr, øger effektiviteten i mælkeproduktionen og bringer mælkeproduktionen til næste niveau med bedre dyrevelfærd til følge. Dermed øges indtjeningen betragteligt.

UNITRACK identificerer; Brunst, Sundhed & Besætning, vi kalder det: HEAT, HEALTH og HERD.

HEAT identificeringen er komplet integreret med SAC malke- og management systemer, og viser statussen på den enkelte malkeko vedrørende Brunst. HEAT systemet kan også købes som ”stand-alone løsning”.

HEALTH overvågningen sker via koens aktivitetsniveau i stalden; høj aktivitet, lav aktivitet, ligge tid, gå tid samt æde-tid.

HERD holder styr på den samlede besætning og gør det muligt, at finde den eksakte position på koen i fjøsset ved ethvert givent tidspunkt.

Alle data kan aflæses på PC, Tablet eller Smart Phone, så mælkeproducenten kan handle på stedet, være fleksibel og spare tid.

Samlet set fokuserer UNITRACK på optimering af mælkeproduktionen og trivsel af den samlede besætning, og hermed opretholde den bedste mulige ydelse for både koen, mælken og malkeren.

Hør mere om systemet og mulighederne på SAC/Fjøs-Total standen A1-11, på www.sacmilking.com, Facebook og YouTube.

For nærmere information kontakt en af de mange SAC forhandlere eller

GK Røe AS                        Eirik Enger AS                   SAC Hovedkontor

Megarden Næringspark      Bjørnstadveien 21              Ndr. Havnevej 2
Landvegen 143                   1866 Båstad                       DK-6000 Kolding