24.11.2015
Utstiller: Fjøs -Total | Stand nr: A01-11

SAC RDS MAX Futureline robotten er velegnet til enhver stald og det robuste design gør malkerobotten til markedets mest effektive, nem at vedligeholde, hvilket nedbringer blandt andet serviceomkostningerne. SAC’s datterselskab fra Holland, Hokofarm Group, er produktionsselskabet bag fremstillingen af robotten. Robotten er kendetegnet med en ”heavy-duty” robotarm, som også findes tusindvis af steder i andre industrier world-wide.

Malkerobotten findes dels som single-boks og dels som dobbelt-boks, hvor én robotarm passer 2 malkebokse.

SAC RDS MAX Futureline har et minimalt forbrug af både vand- og energi. Blandt de mange installationer, som findes i Norge, malker den besætningerne med det laveste bakterie-tal og det laveste celle-tal.

For mælkeproducenten som ønsker sikkerhed, kan vi tilbyde den bedste garantiordning.

SAC RDS MAX Futureline er den eneste, der er i stand til at udføre før-malknings rutiner som rengøring og for-malkning uden tilsætning af kemikalier. Selv for førstegangsmalkere kræves ingen manuelle input af koordinater, da dette gøres helt automatisk via laser/kamera søgning.

Robotten sikrer en bedre mælkekvalitet med damprengøring af pattekopperne efter hver malkning. Sensorer overvåger mælkekvaliteten og sundheden af koens yver.

Ligeledes giver SAC’s unikke TIM management-program fuldt overblik over besætningen samt mulighed for udveksling af data med blandt andet mejeriet.

Se SAC RDS MAX Futureline i drift på stand A1-11 (Lillestrøm) og på www.sacmilking.com, Facebook og Youtube.

For nærmere information kontakt en af de mange SAC forhandlere eller:

GK Røe AS                        Eirik Enger AS                   SAC Hovedkontor

Megarden Næringspark      Bjørnstadveien 21              Ndr. Havnevej 2
Landvegen 143                   1866 Båstad                       DK-6000 Kolding
6680 Halsanaustan             Tlf. 954 81 368                   Tlf. 75 52 36 66
Tlf. 957 81 234                   post@eas.as                        dk@sacmilking.com
post@gkroe.no

24.11.2015