25.11.2015
Utstiller: Lilleseth Kjetting A/S | Stand nr: D03-31

Easy On Lettkjetting

«Easy On» lettkjetting leveres med flatbrodd og Ubrodd i varianter på 5,7 og 7 millimeter. Til anleggsmaskiner får man også den meget populære lettkjettingen i 10mm. Alle «Easy On» lettkjettinger har lav vekt og er optimale til snøbrøyting og kjøring på islagte veier, hvor spesielt U-brodd kjettingen gir ett helt spesielt grep. Kjettingene er laget i borlegert stål, noe som gir Lilleseth kjettinger optimal slitestyrke og spesielt lang levetid. Lilleseth Kjetting sin «Easy On» lettkjetting er blant de mest populære kjettingene i markedet og øker sterkt hvert eneste år. Bare hittil i denne sesongen har Lilleseth Kjetting solgt mer enn 2000 par av den populære kjettingen. Dette er grunnen til at «Easy On» Ubrodd 7mm vil stå spesielt sterkt i fokus under Agroteknikk  2015 hos Lilleseth Kjetting og deres tilhørende forhandlere.

Møt oss på Agroteknikk

Vi er tilstede på Agroteknikk messehall D03-31, og du er velkommen til å ta turen innom. Spør oss gjerne om våre «Easy On» lettkjettinger eller bare for en generell kjetting-prat. Vi er tilstede med salg og produktansvarlige.

26.11.2015
25.11.2015