26.11.2015
Utstiller: Lilleseth Kjetting A/S | Stand nr: D03-31

Produktutvalget strekker seg fra surringsutstyr, kjetting strammere, lastesikring tungtransport, slepekjetting, løftekjetting med komponenter, rundsling, båndstropp og kjetting taljer med mer. Lilleseth sitt Løft-Sikring program utvidet i år med kjettinger i Grade 100 i tillegg til Grade 80 som sortimentet allerede bestod av. Kjetting i G100 kvalitet gir 25 % høyere kapasitet enn tidligere G80. Utstyret har påmontert merkebrikke med bruddstyrke og Lashing Capacity i henhold til EN 12195. Alle lengder og løsninger leveres raskt da kjetting og komponenter er lagervare.

Det er krav med årlig kontroll av løfteutstyr, og Lilleseth har sakkyndig kontrollørkurs på løfteredskap og manuelle taljer samt kunnskap rundt lover og forskrifter for fagområdet. Arne Georg Aalborg er firmaets sertifiserte kontrollør og er klar til å ta imot deg for for en løft-sikring prat under Agroteknikk 2015! Velkommen til stand D03-31!

25.11.2015